Volgers

zondag 2 juli 2017

Bonte vaandelkaart.

Het papier van deze vaandelkaart is aquarelpapier, 
ik heb het gekleurd met aquarelverf.
Daarna heb ik het bewerkt met stempelinkt 
en Masks & More Mini no. 114.
In de cirkels heb ik wat rondjes geplakt 
die uit de Decorette XL stansfiguur kwamen.
Het "netwerkje" heb ik met Decorette XL no. 06 gemaakt.
Ik heb het in stukjes geknipt en verdeeld over de kaart. 
Ook de binnenkant is mooi geworden.
Daarvoor heb ik Decorette no. 08, 
Masks & More Mini no. 114 en 115 gebruikt.
Nog even een detail foto.
Zien jullie hoe mooi dit mini maskertje werkt?
Crealies stansen:
Decorette no. 24 open hartje
Decorette no. 23 open vierkantje
Decorette XL no. 08 open rondjes
Crealies stans+stempel:
Crealies masks:
Lieve groetjes hennie.




2 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit ! mooi, die kleine toetsjes wit maakt het helemaal af,
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Mooie kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen